Telefonická podpora
Uživatelé našich programů mohou, pro rychlou pomoc, využít telefonickou linku zákaznické podpory. Telefonická podpora je poskytována:
- Pouze k aktuálním verzím programů.
- Délka hovoru je maximálně 10 minut bez použití vzdáleného přístupu.
Telefonická podpora zdarma nenahrazuje
- školení
- implementační zákroky
- metodickou pomoc
- individuální konzultace pomocí vzdáleného přístupu
Pokud pracovník zákaznické linky usoudí, že čas nutný na vyřešení dotazů bude delší nebo se předmět hovoru vymyká svým obsahem běžnému poradenství, nabídne zákazníkovi jiný (zpoplatněný) způsob podpory např. vzdálený přístup nebo individuální zásah v místě organizace.
Služba je poskytována pro
- GINIS Standard edice – tel.: 487 722 291
- GINIS Express edice - tel.: 602 454 293
Dostupnost | |
Pondělí, Středa | 8.00–16.00 |
Úterý, Čtvrtek, Pátek | 8:00-15:00 |